REKLAMA
Znaleziono 2650 wyników
Wrocław: Nowe osiedle na styku Maślic i Stabłowic. PKP sprzedały terenartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Nowe osiedle na styku Maślic i Stabłowic. PKP sprzedały teren
Tylko jedna osoba zainteresowała się nieruchomością przy ulicy Starobielawskiej. Zapłaciła prawie mi...
Poczta Polska wystawiła na sprzedaż biurowiec w centrum Gdyniartykuł
Pokaż artykuł
Poczta Polska wystawiła na sprzedaż biurowiec w centrum Gdyni
Poczta Polska wystawiła na sprzedaż zespół działek i zabudowań wraz z ośmiopiętrowym budynkiem w cen...
Przystanek kolejowy Kraków Business Park doczeka się przebudowyartykuł
Pokaż artykuł
Przystanek kolejowy Kraków Business Park doczeka się przebudowy
Inwestycja zostanie zrealizowana, w ramach trwającej przebudowy linii E30 na trasie Katowice-Kraków....
Dolny Śląsk umacnia swoją pozycję infrastrukturalnego serca Polskiartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk umacnia swoją pozycję infrastrukturalnego serca Polski
Dolny Śląsk umacnia swoją pozycję infrastrukturalnego serca Polski. Dzięki strategicznym inwestycjom kolejowym, tysiące mieszkańców zyskują dostęp do nowoczesnego i ekologicznego transportu, a sprawna kolej to najlepsza opcja na rozwój regionu.
inwestycja
Pokaż inwestycję
Przystanek kolejowy Mokronos Górny
Mokronos Górny, Suchy Dwór
Nowy dworzec kolejowy w Chełmieinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowy dworzec kolejowy w Chełmie
Chełm, Kolejowa 89
SPEDCONT zainwestuje blisko 80 mln zł w rozbudowę terminala kolejowego w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
SPEDCONT zainwestuje blisko 80 mln zł w rozbudowę terminala kolejowego w Łodzi
Spedycja Polska SPEDCONT Sp. z o.o. zainwestuje blisko 80 milionów zł w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Zamierza rozbudować terminal kolejowy w Łodzi, do którego docierają pociągi z Chin. Francuski inwestor chce zwiększyć możliwości terminala intermodalnego i wyposażyć go w nowoczesny park maszynowy.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Stacja linii M1 na warszawskich Kabatach przejdzie modernizacjęartykuł
Pokaż artykuł
Stacja linii M1 na warszawskich Kabatach przejdzie modernizację
Stacja linii warszawskiego metra M1 na Kabatach przejdzie modernizację, która przyspieszy zawracanie pociągów i ułatwi prowadzenie ruchu pomiędzy linią metra a pobliską Stacją Techniczno-Postojową. Prace powinny rozpocząć się na początku przyszłego roku.
Koleje Dolnośląskie wciąż bez nowych pociągów? Następne fiaskoartykuł
Pokaż artykuł
Koleje Dolnośląskie wciąż bez nowych pociągów? Następne fiasko
Nie pomogła zmiana warunków postępowania ani podział jego części na mniejsze zamówienia. Do zakupu p...
[Poznań] Wiecha na dachu nowego dworca PKS – Poznań City Centerartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Wiecha na dachu nowego dworca PKS – Poznań City Center
Zgodnie z harmonogramem zakończono budowę konstrukcji nowego dworca PKS i części galerii handlowej P...
Ogłoszono przetarg na remont zabytkowego tunelu kolejowego na linii Wrocław – Jelenia Góraartykuł
Pokaż artykuł
Ogłoszono przetarg na remont zabytkowego tunelu kolejowego na linii Wrocław – Jelenia Góra
Sprawniejszą organizację kolejowych połączeń w Karkonosze zapewni odnowa tunelu kolejowego na trasie...
Koleją z Tarnowskich Gór i Zawiercia bezpośrednio na lotnisko. Trwają prace na linii 182artykuł
Pokaż artykuł
Koleją z Tarnowskich Gór i Zawiercia bezpośrednio na lotnisko. Trwają prace na linii 182
Od początku roku trwają prace budowlane związane z rewitalizacją linii kolejowej nr 182 Tarnowskie G...
Sieradz bardzo zyska na inwestycjach kolejowych CPKartykuł
Pokaż artykuł
Sieradz bardzo zyska na inwestycjach kolejowych CPK
Do Sieradza wjadą pociągi Kolei Dużych Prędkości, które połączą to miasto z Warszawą, Łodzią, Wrocławiem i Poznaniem. Dyskutowana była także obsługa województwa łódzkiego regionalnymi ekspresami wykorzystującymi linię dużych prędkości. Obsługa kolejowa Sieradza to jeden z głównych tematów dzisiejszych konsultacji Horyzontalnego Rozkładu Jazdy z udziałem Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego.
Koleje Dolnośląskie apelują: włączmy Towarową Obwodnicę Wrocławia do ruchu pasażerskiegoartykuł
Pokaż artykuł
Koleje Dolnośląskie apelują: włączmy Towarową Obwodnicę Wrocławia do ruchu pasażerskiego
Dolnośląski przewoźnik ma plan na upłynnienie ruchu kolejowego we Wrocławiu. Do aktualnej siatki połączeń miałaby zostać włączona magistrala towarowa, która jest obecnie wykorzystywana wyłącznie do przewozu towarów, ale nie pasażerów. Według zarządu Kolei Dolnośląskich jej funkcje mogłyby zostać rozszerzone. Rozwiązanie popiera Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego.
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce? artykuł
Pokaż artykuł
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce?
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zwiększyła maksymalną prędkość eksploatacyjną z 250 do 350 km/h na projektowanych liniach kolejowych. CPK stawia na pełne wykorzystanie parametrów infrastruktury, stworzenie atrakcyjnej oferty przewozowej i oszczędność czasu pasażerów. To właśnie znaczące skrócenie czasów przejazdu było podstawowym źródłem sukcesu Kolei Dużych Prędkości w Europie.
[małopolskie] Tarnów: Wiadukty do przebudowy – harmonogram pracartykuł
Pokaż artykuł
[małopolskie] Tarnów: Wiadukty do przebudowy – harmonogram prac
Rozpoczęły się remonty wiaduktów kolejowych przeprowadzane przez PKP PLK, w ramach projektu "Moderni...
Powstanie nowy dworzec Warszawa Gdańska. PKP i Ghelamco wznawiają współpracęartykuł
Pokaż artykuł
Powstanie nowy dworzec Warszawa Gdańska. PKP i Ghelamco wznawiają współpracę
Pasażerowie kolei doczekają się nowego dworca Warszawa Gdańska, a mieszkańcy stolicy zyskają nowoczesne centrum biznesowe. Spółki z Grupy PKP – PKP S.A. i Xcity Investment – oraz z Grupy Ghelamco wznawiają przerwaną przed laty współpracę. Podpisano aneks do umowy inwestycyjnej, który umożliwi wznowienie przygotowań do realizacji tego szeroko zakrojonego projektu.
REKLAMA